Survivor'da Elenenler ve Güncel SMS Sonuçları

Survivor'da Kim Elendi?


Survivor'da Kim Elendi? - Güncel SMS Sonuçları

Dün yapılan SMS oylamasında en çok seyredilen ve merak edilen Survivor yarışmasında elenenlerin isimleri ortaya çıktı. Oylama sonucu Yılmaz Morgül'ün aleyhine sonuçlanarak adadan ayrılmasına neden oldu. Adadan elenen isim Yılmaz Morgül SMS sonuçlarında en az oyu aldı. Böylece Survivor'da kim elendi sorusunun cevabı belli oldu.



Survivor Canlı Seyredin  
Televizyonların vazgeçilmez ve en çok seyredilen programları arasında bulunan Survivor 2016 an itibari ile aşağıdan takip edebilirsiniz. 





Pazar günü yapılan mesaide konsey toplanmıştı ve gerçekten stresli ayrıca oldukça gergin bir hava vardı. Elenen isim ise SMS oylaması sonuç sıralamasına göre ortaya çıktı. Pazar gecesi en çok elenip gitmesi istenen kişi Yunus Günçe idi. Diğer tarafta ise Yattara vardı. Yattara'nın elenmesini dile getiren isim de Nagehan oldu.



Salı akşamı ise rekabet devam ediyordu. SMS oylama sonucu da o gece açıklandı. Oylamada yüksek oy alan Atakan, elenmesi gereken bir isim açıkladı. O da Yılmaz Morgül'dü. Survivor yarışmacısı Atakan elenmesi için Yılmaz Morgül ismini söylemesi ve Yılmaz Morgül'ün diğer isimleri söylenen yarışmacılar arasında en az SMS oy alması hayal kırıklığına sebep oldu. Böylece Yılmaz Morgül adadan uzaklaştırıldı.



Tuğba Özay ve Nagihan ise Yılmaz Morgül'ün eleme açıklaması nedeniyle üzüntü yaşadı. Yılmaz Morgül, ismini söyleyen Atakan hakkında ise oldukça sert konuştu. Kendisini savuan Yılmaz Morgül, Atakan'ın etkisinde kalmadığını belirterek konuşmalarına şöyle devam etti:



Survivor'da Kim Elendi?


Yılmaz Morgül'ün Açıklamaları ve Düşündükleri

"Bu adamın nokta atışı yapamadığı tek insan Yılmaz Morgül oldu. Krallığını ilan etti ve alamadığı tek insan Yılmaz Morgül oldu. Önce bana insan olarak gelmeliydin. Çünkü ben insan olarak yaklaştım. Sana her türlü desteği verdiğimi söyledim. Ben sanatçı hassasiyeti yaşayan bir insanım. Bu kötülüklere daha fazla dayanamadığımın altını çizdim son bir kaç haftadır. Benim hayatımda böyle kötü insanlar yok. Böyle kötü bir insan yok.


Hep iyilikler için hayatını adamış birisiyim. Ama arkadaşlarıma yapılan davranışları hakaretleri senaryoları kabul edemiyorum. Dün gece öyle şeyler duydum ki bu arkadaşın yakın arkadaşlarına yapmadığı planladığı. Ben çok üzüldüm bunlara çok etkilendi. Diğer arkadaşlarımın hepsini çok seviyorum. Ama hepsine hükmetmeye çalışan bu Allah kulunu da Allah’a havale ediyorum."


Survivor SMS Sonuçları:


1.Atakan
2.Ezgi
3.Yattara
4.Yunus
5.Mehmet
6.Tuğba
7.Yılmaz Morgül

 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Neden Evlenemiyorum? Evlenmek İstiyorum Ama Olmuyor!

Boyun düzleşmesi Nasıl Geçer? Boyun Düzleşmesinden Kurtulmak!

Hollywood Profesyonel Filim Afişlerini bir Türk Tasarlıyor & Ünlü Türk Grafik Tasarımcı