İşte Benim Sitilim-Selay Topçuoğlu Kimdir?

Selay Topçuoğlu

Gün geçtikçe ilginç yarışma programları görüyoruz. Moda, giyim ve kombinlerin bayanlara şık ve farklı bir görünüş kattığı ortada. Juriler ise acımasızca eleştirilerini yapmaya devam ediyor. Ekranlarda en sevilen programlar arasında kalmaya devam eden işte benim sitilimde her geçen gün, farklı mankenleri görüyoruz. İşte benim sitilim yarışma programında jurilerin mankenlere karşı ezici yorumların, belki günlerce konuşulması mankenleri yıldırmıyor. Programa katılım ve yüksek puan kazanma hırsı iyice artıyor.



Selay Topçuoğlu


Selay Topçuoğlu Kimdir? Kaç Yaşındadır?

8 Şubattan beri programa katılan Seray Topçuoğlu, işte benim sitilimin yeni bölümleriyle yine ekranlarda. Seray Topçuoğlu güzel ve kararlı yarışmacı kimliği ile "Umudunu kaybetmiş kişiler için umut olmaya geldim" sözüyle örnek olmaya devam ediyor.


Seray Topçuoğlu, 1984 yılında İstanbul'da doğdu. Liseyi Ankara'da tamamladı. Daha sonra Radyo ve Televizyon Spikerlik eğitimini aldı. Bunun yanında Uluslararası Profesyonel Aşçılık eğitimini de alarak kariyerine yatırım yapmıştır. Aldığı eğitimlerle çeşitli restoranlarda danışmanlık yapmıştır. Seray Topçuoğlu, 1 yıl içerisinde tam 45 kg vermiş kilo vermek isteyenlere örnek olmuştur. İmkansız görünenlerin aslında pek de imkansız olmadığını ispatlamıştır. Kendisini merhametli ve hayvansever olarak tanımlıyor.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Boyun düzleşmesi Nasıl Geçer? Boyun Düzleşmesinden Kurtulmak!

Neden Evlenemiyorum? Evlenmek İstiyorum Ama Olmuyor!

Hollywood Profesyonel Filim Afişlerini bir Türk Tasarlıyor & Ünlü Türk Grafik Tasarımcı