İngilizce için Amerika mı, İngiltere mi, Avustralya mı?

İngilizce Öğren


Yorumları, bilen kişilerden hatta konuda uzman kişilerden bekliyorum. Yorumlarınız benim için değerlidir.

 Sizin de bildiğiniz gibi yabancı dil bilmek iyi, faydalı bir şey. Özellikle ingilizce, ispanyolca ya da çince bilmek kişiye daha geniş bir ufuk, daha fazla faydalı faydasız dökümana, videoya ulaşabilme imkanı veriyor. Kişiye daha geniş bir alanda hareket edebilme imkanı verdiği gibi daha fazla insana ulaşma imkanı da veriyor. Böylece bu insanlara ürün veya hizmetlerini daha geniş kitlelere tanıtma imkanını doğuruyor. 



İngilizceyi ele alacak olursak, ingilizce gerçekten dünyada milyonlarca insan tarafından kullanılmakta olan bir dil. Kendileri birbirlerini ne kadar doğru anlıyorlar bilemiyorum fakat belli ülkeler arasında belli farklı kalıplara ya da deyimlere ayrılmış gibi gözüküyor. Mesela bir Amerikalı ile İngilizleri hatta Avustralyayı ele alalım. Bu ülke insanları birbirlerini ne kadar doğru anlıyorlar acaba?


ingilizce öğrenmek için


Aksanı kastetmiyorum. Aksandan çok gramer yapılarını kastediyorum. Nedeni mi, çünkü eğer ingilizceyi öğrenmek istiyorsak, aksan önemli değildir ki. Şöyle, karşı tarafı anlama açısından aksan önemli olabilir. Bunu kabul ediyorum. Fakat asıl önemli olan aksan değil gramer yapısıdır.


İngilizce gramer yapısını iyi bilirsek hem doğru yazabilir hem de yazılanı doğru anlayabiliriz. İngilizceyi daha doğru kullanabiliriz.



Düz Düşünme Esnek Düşün

İngilizce öğrenmek için esnek düşünmek de gerekmektedir. Yani yazılan bir cümlede demek isteneni anlamak için kelimesi kelimesine çeviri yapmak, anlam kaymasına neden olabiliyor. Cümlenin anlamını bozarak ingilizce öğrenmek isteyen kişileri yıldırabiliyor. O yüzden bazı kelimeleri çeviri yaparken tam kelimenin türkçe manasını yüklemek gerekmeyebilir.


Yani ingilizce kelimenin tam türkçe karşılığını, kelime manasını yüklemeyin, cümlenin bütününe bakın.


İngilizcede öyle cümleler ile karşılaşılıyor ki adamın ne demek istediğini anlamak, cümlenin türkçeye çevrilmesi oldukça sancılı olabiliyor. Ya ne saçmalamışsın be adam dedirtiyor adeta.








Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Neden Evlenemiyorum? Evlenmek İstiyorum Ama Olmuyor!

Boyun düzleşmesi Nasıl Geçer? Boyun Düzleşmesinden Kurtulmak!

Hollywood Profesyonel Filim Afişlerini bir Türk Tasarlıyor & Ünlü Türk Grafik Tasarımcı