Doritos Turca Haşhaşlı ve Kurutulmuş..

doritos turca cips


Merhaba. Şu anda işte bu cipsi yiyorum fakat bakıyorum da ilk üretildiği zamalardaki gibi değil. Baharatı azaltılmış. Paket mi, içerisindeki cips miktarı azaltılmış. Fiyat değişmemiş tabi. Ve sinirleniyorum garipsiyorum. Daha sonra kendi kendime düşünüyor ve soruyorum. Neden? Neden böyleyiz? Neden kaliteyi aşağılara çekmeyi tercih ediyoruz? Yoksa kalite ve yaşam standartlarımız oldukça yüksek seviyede mi?



Üretimde, yaşam, para kazanma, sağlık, eğitim vs alanlarda acaba millet olarak hangi seviyelerdeyiz? Kendimizi nerede görüyoruz? Sorguluyor muyuz bir şeyleri? Yoksa nereye uzansak elimizde mi kalıyor? Disiplinden uzak bir millet miyiz? Bana öyle geliyor ki nereye uzansak elimize alsak kırılıp dökülüyor.



Nasıl çalışıyoruz. İşimizi ne kadar severek, özenerek yapıyoruz. Verilen işi tam eksiksiz yapabiliyor muyuz? Yoksa öyle ki içten içe işçi ve iş veren bir birileriyle gelin ve kaynana gibi hep kavgalı mı? İş veren düşük maaş ile çok çalıştırmak istiyor. İşveren de buna bağlı olarak istemeyerek kalitesizce çalışıyor, kızarak, söylenerek çalışıyor.


Hele ki gıda sektörü gibi çok önemli bir alanda kimler nasıl çalışıyor bilmiyoruz? Nasıl ve hangi şartlarda üretiyor bilemiyoruz, göremiyoruz. Evet bunun için belki de üretim kalitesi de düşüyor. Ürün kalitesi de haliyle düşüyor. Tatsız tuzsuz yapay şeylerle idare ediyoruz kendimizi ..


Yukarıda cips örneği verdim. İçerisinde sadece bir avuç cips var. Fiyatı da tam 2,5 Türk lirası. Bana oldukça pahalı geliyor. Evet pahalı hem de oldukça..İçerisinde azıcık cips. Ama hala Tayyip Erdoğan 4 çocuk yapmamızı istiyor. Peki nasıl diye sormak lazım bu pahalı hayatta. Konu böyle hayat pahalılığına gelir değerli okuyucular. Konunun gideceği yer belli zaten hayat pahalılığı. Siz siz olun paranızın değerini iyi bilin :))

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Boyun düzleşmesi Nasıl Geçer? Boyun Düzleşmesinden Kurtulmak!

Neden Evlenemiyorum? Evlenmek İstiyorum Ama Olmuyor!

Hollywood Profesyonel Filim Afişlerini bir Türk Tasarlıyor & Ünlü Türk Grafik Tasarımcı