En İyi Fotoğraf Rötüşleri



Elimizde ya da evlerimizde onlarca fotoğrafımız vardır. Peki bu fotoğrafları bilgisayar ortamında daha kaliteli ve çekici yapıldığını biliyor musunuz? Mesela bir photoshop programıyla neler yapılabileceğini hiç merak ettiniz mi? Ya da gördünüz mü? Elin Amerikalısı bakın nasıl bir görüntü elde etmiş. Bu sırrı ise söylemiyor. Nasıl yaptım diye bizlere gösteriyor. Gerçekten çok hoş görünümler elde etmiş. Nasıl mı?






fotoğraf düzenleme

 
Belki daha önce bilgisayarınızda sizlere ait fotoğrafları şöyle bir elden geçirmek istemiş olabilir, kendi fotoğraf düzenleme programınızı da kullanarak bir şeyler yapmaya çalıştınız. Tabi kendi amatör uğraşlarınızla ortaya pek de güzel olmayan görüntüler elde ettiniz. Ya da yaptıklarınızı beğenmediniz. Çünkü yaptıklarınız bir şeye benzemiyordu.




Elin Oğlu Yapıyor
Aslında ortaya çıkan amatör çalışma ve görüntüdür. Bunu daha iyi yapmanın yolu kullanılan programı bilmekten geçtiği gibi biraz yaratıcılığın, bir kaç adet örnek çalışmanın da çok önemi var. Pratik yapmak, uğraşmak kişiye bir şeyler kazandırıyor. Böylece programa aşina oluyor, öğreniyor ve güzel çalışmalar ortaya çıkara biliyorsunuz. Yukarıda paylaştığım resmi ne kadar beğendiniz bilemiyorum ama bence mükemmel bir çalışma olduğuna katılıyorum. Çünkü yapılan çalışmayı  oldukça çekici ve kaliteli görüyorum, bu yüzden siz de görün istedim. Siz de bir şeylerden haberiniz olsun istedim. Fotoğraf ya da resim düzenlemenin ne kadar farklı izlenimler ortaya çıkardığını, karikatür tasarlamanın, resim tasarlamanın ne kadar göze hitap ettiğini bilin istedim.


fotoğraf düzenleme


Fotoğraf düzenlemek bir sanattır. Farklı fotoğrafları bir araya getirerek, renkleri ile oynayarak ortaya çok hoş ve çekici işler çıkarabilirsiniz. Bu bir iştir ya da bir sanattır diyebiliriz.


Bu işi nasıl yaptığını burada detaylı bir şekilde anlatıyor. Siz de eğer bu tür merakınız varsa, sizler de fotoğraf düzenlemek istiyorsanız burayı yakından inceleyiniz. Sözümü burada da bitirmek istiyor ve sizlerin esen kalmanızı öneriyorum. Kendinize, sevdiklerinize iyi davranın.


Bu bir ürün tabi ki. Ürün sahibi bu işin sırrını ürünü satın alan kişilerle paylaşıyor. Tabi boşuna heveslenmeyin. Çünkü ürün Amerikalı birine ait. Öyle olduğu için tamamen ingilizcedir. Bu yüzden satın alırsanız hayal kırıklığına kapılabilirsiniz. Hiç bir şey anlamadım diye yakına bilirsiniz.




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Boyun düzleşmesi Nasıl Geçer? Boyun Düzleşmesinden Kurtulmak!

Neden Evlenemiyorum? Evlenmek İstiyorum Ama Olmuyor!

Hollywood Profesyonel Filim Afişlerini bir Türk Tasarlıyor & Ünlü Türk Grafik Tasarımcı